Har nu börjat Twittrat, och har ungefär lika många följare där som jag har på denna blogg nuförtiden, det kanske är samma tre personer t o m? Om nu så inte är fallet, så följ mig där; Sidenfloejten
 
If an english speaking person tries to say the swedish word "Varsågod" it's gonna come out "where is your god". Coincidence? Yeah, of course.
 
Och för att fortsätta på den inslagna, och skitroliga, vägen så kolla här nedanför.
 
In swedish the "smileyfaceguy" ---> :) spells out "kolon slutparantes" if you're trying to say it. If an english speaking person tries to say this, it will becom "colon, slutparents".
 

Ja, jag vet att det är skitroligt (och förmodligen fullt med stavfel, för vem bryr sig sålänge folk förstår?), men det är bara så jag är, framförallt på jobbet då jag är understimulerad och rastlös. 
 
Who am I? Fuck you! That's who.
 

Om en man går runt jorden på endast en dag, så betyder det att han bara har slösat bort en dag.
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej