Vi vill påminna våra läsare att vi alltid är dödligt seriösa, och att ord som ironi och skämt inte finns i vårat vokabulär. Bajs.

14.27 -
Klockan slog fest, va längesen klockan slog fest just på bloggen. Lär iofs inte vara något vidare drag på bloggen idag heller eftersom det är bowling senare (20-21 på O'learys bowling för er som vill se hur jävla bra vi egentligen är på att bowla), men vafan.. Vi försöker iaf!

Katt åt hästskit, fattade galoppen.

14.51 - MEN PASSA DÅ! BÖGJÄVEL!!!

15.14 - South Park är grymt! FUCK YOU DOLPHIN AND WHALE!

Katt åt gris, blev grymt mätt.

15.29 - "Three Towns, ölen för mannen med tre ben"

16.09 - Bloggen betalade nyss räkningar, så vem bjuder ikväll?


Eh.. Vad i helvete?

 

16.09 - Veckans Månadens He-Man fråga; (Vart för jobbigt med dagens och veckans..)

Vem är denne armbestulne gröngöling?


 

1. Trap Jaw

2. Invalido

3. The-man-with-the-underbett-,-questionable-fasionsense-and-slightly-small-gunarm-...-thing

4. Eric "Lartz" Larsson om han bott i ett annat universum

 

Som vanligt är He-Man frågan svår, men våra läsare är bland de klipskaste i Timrå/Sundsvalls området, så borde inte vara något problem. (Svaren i kommentarerna den här gången, vi gillar inte att ni skriver på MSN, ja vi vet att ni gillar att trotsa, men försök iaf?)

 

16.19 - Dagens Chuck?

 

Most people have 23 pairs of chromosomes. Chuck Norris has 72... and they're all poisonous.

 

GOD GOT NOTHING ON THE CHUCK!

 

16.26 - "Sorry, jag hann inte på systemet" ?

 

Katt åt deg, smet!

16.38 -
Facebook nere! O M G

"Your account is temporarily unavailable due to site maintenance. It should be available again within a few hours. We apologize for the inconvenience."


Är inte det här steg 1 mot världens undergång?

16.43 - Det är lugnt, LUGNT! Facebook funkar igen.. puh! Låttips?

16.54  -
Vad heter Tarzans föräldrar?... MORZAN OCH FARZAN! Det där skämtet blir aldrig dåligt.

17.17  - Hoobastank, fyfan nu jävla går det utför i rask takt!

Cindie du är sötast! Tur du är tillbaks nu! :)

17.25 - Överskattat med rakning och dusch? Eller nja, kanske lika bra..

 

17.35 - Vi tar lite Hitlerskämt på det;

 

Hitler går fram till en liten flicka och konversationen lyder;
- Hur gammal är du då flicka lilla?
- Jag blir 5 år imorgon!
- Nej.

 

Vad gör Hitler när han ler hitåt? Hitler.

 

... Det är okej, ni får skratta.

17.40 - Dusch!

17.42 - Bloggen har en groupie!

Postat av: Cindie

Bäst!!

2009-10-30 @ 17:33:21

18.14 - Bloggen listar världens bästa känslor;

  1. Bajsa med öppen dörr.
  2. Dricka öl naken i en lädersoffa, utomhus.
  3. Andra bra känslor.
18.29 - Olof, jag är mer än nöjd, jag är nästan upphetsad!

18.44 - Mille och Larsson är här nu, bra fest!

19.18 - HAHAHA JENNY! Bloggen älskar dig också! Vi saknar dig här i hunken, och vi kommer sakna dig på bowlingen, OCH på krogen, såkalrt! Få sparken snart, så du kan dricka bål med oss :)

19.25 - BOWLING!!!! SÄG HEJ

6 kommentarer

Cindie

30 Oct 2009 17:33

Bäst!!

Olof

30 Oct 2009 18:15

The-man-with-the-underbett-,-questionable-fasionsense-and-slightly-small-gunarm-...-thing heter han självklart! Nöjd nu Jonas?!?!

jenny inte ett dugg avis på er. .. . . ..

30 Oct 2009 18:32

HEJ jävla pissblogg, jag ville bara säga att jag hatar dig och allt som har med dig att göra. Jag trodde vi hade nått du ocvh jag men tydligen inte. Här sitter jag på andra sidan ipadressen och bara önska att du skulle ha hört av dig, ett inlägg eller kankse en komentar MEN IKKE. jag duver vel inte längre förstårs.. Är inte jag dum i huve nog för dig? har inte jag exakt lika dålig humor som dig??? VAD HAR JAG GJORT FÖR FEL? inte ett enda ord om mig inte ens ett hemligt budskap.. nej fyfan bloggen det här trodde inte jag om dig. bara för att man har andra saker för sig sk "jobb" och inte kan dricka sprit varje helg så blir man behndlad som luft.. jag älskar ju dig :´(

Olof

30 Oct 2009 19:46

Hej

jenny

30 Oct 2009 23:29

alltid lika kul med uppdatering på den här satans lama bloggen, skryts hejdvilt på msn "liveblogg bläblä kräks" och sen inte ett ord...

MEN VARFÖR BLIR JAG ENS FÖRVÅNAD!!!!!!!!

J

31 Oct 2009 14:16

Jenny, det vart helt enkelt så att vi hade bättre saker för oss än att sitta vid datorn, vi hade faktiskt roligt :p Och vi brukar inte ha roligt så ofta, så vi var tvugna att utnyttja läget!

Kommentera

Publiceras ej